Αρχική
2ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Διδακτικό Προσωπικό
Ιστορική Διαδρομή
Οι τάξεις μας
Τμήματα - Ειδικότητες
Άλλοι χώροι
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες
Πολιτιστικές Εκδηλώσεις
Ενδιαφέρουσες συνδέσεις
Επικοινωνία
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Το 1ο Προσυνέδριο: "Ο ρόλος των Τ.Π.Ε. στο σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον της τάξης"
Στα πλαίσια της προσπάθειας για την αναβάθμιση της σχολικής ζωής ο Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. του Νομού Χίου, κ. Χρήστος Κοντογιάννης σε συνεργασία με το Διευθυντή του 2ου Δημοτικού Σχολείου Χίου, κ. Νίκο Καρτάλη και το διδακτικό προσωπικό οργάνωσαν ένα Προσυνέδριο στις 7-9 Ιουνίου του 2001, με θέμα: "Ο ρόλος των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (Τ.Π.Ε.) στο σύγχρονο μαθησιακό περιβάλλον της τάξης". Το Προσυνέδριο αυτό το παρακολούθησαν πολλοί εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νομού Χίου. Τα εκπαιδευτικά θέματα που παρουσιάστηκαν σ' αυτό και οι εργαστηριακές δραστηριότητες των συνέδρων του στηρίχτηκαν στους δικούς τους προβληματισμούς για τον εκπαιδευτικό ρόλο των Τ.Π.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο. Τα πορίσματα του 1ου Προσυνεδρίου παρουσιάστηκαν από τον κύριο εισηγητή του, τον Υποψήψιο Διδάκτορα Κώστα Αρβανιτάκη στο Παιδαγωγικό Συνέδριο "Αιγαίο - Χίος: Για ένα Σχολείο μάθησης, επικοινωνίας, χαράς και δημιουργίας", που έγινε στις 23-24 Νοεμβρίου του 2001.

Τα Πρακτικά του 1ου Προσυνεδρίου εκδόθηκαν σε ένα βιβλίο, το οποίο περιλαμβάνει κείμενα που αναφέρονται στην παιδαγωγική χρήση των Τ.Π.Ε., στις εμπειρίες και στάσεις των εκπαιδευτικών γύρω από τις Τ.Π.Ε. και στα αποτελέσματα των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των συνέδρων-εκπαιδευτικών. Στο τέλος του βιβλίου παρουσιάζονται 828 διαδικτυακοί τόποι (διευθύνσεις ιστοσελίδων), με πλούσια θεματολογία χρήσιμη για κάθε εκπαιδευτικό. Η μελέτη του υλικού των Πρακτικών πιστεύουμε ότι μπορεί να βοηθήσει κάθε εκπαιδευτικό που ενδιαφέρεται να εισαγάγει τις Τ.Π.Ε. στην τάξη του και ελπίζουμε να αποτελέσει ένα ακόμα ερέθισμα, για τη συνέχιση της συζήτησης και του προβληματισμού των εκπαιδευτικών γύρω από την αναζήτηση του εκπαιδευτικού ρόλου των Τ.Π.Ε. στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.