|
Αναλυτικά
στα Πρακτικά του 1ου Προσυνεδρίου περιλαμβάνονται
|
- Οι νέοι στόχοι της εκπαίδευσης, όπως διαμορφώνονται
από τη νέα κοινωνική πραγματικότητα.
- Η
εποικοδομητική θεωρία για τη μάθηση, η οποία υποστηρίζει τη χρήση των Τ.Π.Ε. στην
τάξη.
- Οι νέες διδακτικές προσεγγίσεις,
οι οποίες αξιοποιούν τις νέες δυνατότητες των Τ.Π.Ε. για να υπηρετήσουν καλύτερα
τους νέους στόχους της εκπαίδευσης.
- Οι
εκπαιδευτικές δυνατότητες των Τ.Π.Ε. και τα μοντέλα εισαγωγής τους στην εκπαίδευση.
- Οι προϋποθέσεις εισαγωγής των Τ.Π.Ε. στην
εκπαίδευση.
- Οι κίνδυνοι από την εισαγωγή
των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση.
- Σύγχρονος κατάλογος
με Εκπαιδευτικά Λογισμικά για την Α/θμια και τη Β/θμια Εκπαίδευση.
-
Ανάπτυξη, ταξινόμηση, επιλογή, χρήση και αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών Λογισμικών.
-
Σύντομη αναδρομή για την ένταξη των Τ.Π.Ε. στην ελληνική εκπαίδευση (Α/θμια και
Β/θμια).
- Σύντομος οδηγός με τα πρώτα πρακτικά
βήματα χρησιμοποίησης των Τ.Π.Ε. (σελ. 65).
-
Απόψεις για το μελλοντικό ρόλο των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση.
-
Συζητήσεις με τους προβληματισμούς των εκπαιδευτικών.
-
Σχόλια - απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα των εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση
των Τ.Π.Ε .
- Χρήσιμη σύγχρονη βιβλιογραφία
για θέματα των Τ.Π.Ε .
- Χρήσιμες διευθύνσεις
στο διαδίκτυο (Internet).
|
 |
|
|